Klantenservice

 

  • U kunt 24 uur per dag online bestellen door gebruik te maken van het bestelformulier.
  • Let op! Uw reservering is pas definitief als u een bevestiging en factuur per e-mail heeft ontvangen.
  • Voor 17:00 besteld, dan ontvangt U dezelfde dag de bevestiging bestelling en factuur. (geld niet voor zondag)
  • Na 17:00 besteld, dan ontvangt u de volgende morgen de bevestiging bestelling en factuur (geldt niet voor zondag). 
  • Telefonisch bestellen is ook mogelijk op nummer 0641353293 tussen 09:00 en 17:00.
  • Bestellingen voor een maandag moeten uiterlijk op zaterdag zijn geplaatst.
  • U kunt uiteraard ook op zaterdag bestellen met het bestelformulier, uw bestelling wordt dan pas op maandag in behandeling genomen.


        Ontbijt bestellen voor de volgende ochtend?

  • Wilt u een ontbijt voor de volgende dag reserveren dan dient u de bestelling te plaatsen vóór 17:00 uur, maar let op: vol is vol!
  • De betaling dient u voor levering aan ons te verrichten via internet bankieren na ontvangst van de factuur  of contant bij aflevering van het ontbijt.
  • Na uw bestelling aanvraag ontvangt u een factuur waarmee u de betaling via uw eigen bank aan ons kunt verrichten. dan wel contant bij aflevering.


        Ontbijt betalen

  • Factuur - vooraf via internetbankieren of een bank overschrijving
  • Contant bij aflevering, voor eigen adres of als u aanwezig bent op het bezorgadres. Gepast geld in envelop is gewenst.
    U heeft ook de mogelijkheid het ontbijt contant te betalen op ons kantooradres 
    Diamant 39, 2651 SH in Berkel en Rodenrijs. Hiervoor moet U telefonisch eerst een afspraak maken.



        Bezorging van ontbijt

  • Bezorging ontbijten: Maandag t/m zondag van 6:00 tot 13:00 uur.
  • Het tijdstip van bezorging wordt in overleg met de klant vastgelegd.
  • Er dient uiterlijk een marge van 45 minuten gehanteerd te worden.   
  • De ontbijten worden aan de deur afgegeven of indien gewenst op tafel geplaatst.
  • Uitsluitend de opdek ontbijten worden aan tafel opgedekt. 
  • Als bij bezorging blijkt dat de ontvangers niet aanwezig zijn, zoeken wij met u een passende oplossing (mits u telefonisch bereikbaar bent). Misschien kunnen we het ontbijt bijvoorbeeld onder een afdak of bij de buren binnen achterlaten. Is dit niet mogelijk dan zijn wij genoodzaakt het ontbijt mee terug te nemen. Helaas moet u de kosten van het ontbijt wel betalen.
  • Wilt u dat wij het ontbijt op een andere datum een tweede keer aanbieden dan kan dit voor 50% van de kosten van het ontbijt exclusief de bezorgkosten. Eerder bestelde cadeauartikelen (excl. bloemen) worden opnieuw kosteloos meegeleverd.
  • Is het bezorgadres een camping of bungalowpark? Dan zal de bezorger na arriveren de ontvangers telefonisch benaderen met de vraag of de verrassing bij de ingang opgehaald kan worden.
  • Wilt u een foto maken van de ontvanger of aanwezig zijn bij aflevering, maar niet een uur buiten wachten? Wij kunnen u enkele minuten voordat we arriveren telefonisch benaderen. Geef bij uw bestelling aan hoeveel tijd u nodig heeft om bij de ontvangers te verschijnen. 
  • Het kinder ontbijt en de cadeauartikelen zijn alleen te bestellen in combinatie met één van de andere ontbijten 


        Adresgegevens

  • Zorg dat u telefonisch bereikbaar bent op het moment van bezorgen. Indien zich problemen voordoen zullen wij de besteller direct benaderen.
  • Het telefoonnummer van de ontvangers gebruiken wij uitsluitend als niet wordt gereageerd op de deurbel. In alle andere gevallen zal eerst de besteller gebeld worden.
  • Is het bezorgadres moeilijk te vinden? Dan kunt u een omschrijving plaatsen in het vakje opmerkingen in het bestelformulier of dit telefonisch aan ons doorgeven.


Annuleren van ontbijt
Indien u genoodzaakt bent de reservering te annuleren, dan is dit kosteloos tot 24 uur voor levering. Bent u later met annuleren dan zijn wij genoodzaakt 50% van de kosten van de bestelling in rekening te brengen.
Annuleert u de reservering maar heeft u de factuur wel voldaan, dan ontvangt u binnen 1 week het volledige (of resterende) bedrag op uw rekening.
Indien u de annulering per e-mail aan ons doorgeeft dan is deze pas definitief als u een bevestiging van ons heeft ontvangen.


Wijziging of belangrijke boodschap
Wilt u een wijziging doorgeven of heeft u een belangrijk bericht over de bezorging? Dan kan dit in een e-mail aan info@legranddejeuner.nl gemeld worden. Telefonisch kan dit ook, wij luisteren voor bezorging het antwoord apparaat af. Let op! Uw wijziging is pas definitief als u bericht terug heeft ontvangen.

Complimenten

Het team van Le Grand Dejeuner doet haar uiterste best om heerlijke verrassingsontbijten op de juiste tijden te bezorgen. Veel complimenten zijn hiervan het gevolg. Uiteraard vinden wij het leuk als u ons met een e-mail of telefoontje vertelt dat de ontvangers tevreden waren.

Mocht het geleverde ontbijt niet naar wens zijn?
Dan stellen wij het zeer op prijs als u ons spoedig na het ontvangen van het ontbijt hiervan op de hoogte brengt. Dit kan per telefoon ( 06-4135-3293 ) of
mail

Dieetwens of aanpassing in het ontbijt

Ontbijtservice Le Grand Dejeuner probeert  haar ontbijten zoveel mogelijk te variëren zodat er voor iedereen wat wils is. Echter kan het zijn dat de ontvangers geen kaas of (varkens)vlees eten of dat iemand een allergie heeft voor een bepaalde fruitsoort. U kunt dan telefonisch of via de mail uw aanpassing doorgeven of in het bestelformulier hiervoor het vakje opmerkingen gebruiken. Wij zullen het bewuste product vervangen voor een ander product.


Cadeau of kaart toevoegen
Wilt u een bos bloemen, een wenskaart of ander cadeau meeleveren bij het ontbijt? Maak een keuze uit onze cadeauartikelen. Wilt u een persoonlijk cadeau toevoegen? Dan kunt u dat per post naar "Ontbijtservice Le Grand Dejeuner" sturen of op afspraak op ons kantoor afleveren. Diamant 39, 2651SH in Berkel en Rodenrijs. Vermeld daarbij om welk bezorgadres en datum het gaat.

Ontbijtcadeaubon

Wanneer u niet precies weet hoe laat de ontvangers 's morgens op staan of weg gaan, dan kunt u de optie van een cadeaubon overwegen. U kunt deze desgewenst zelf per post ontvangen of door ons aan de beoogde ontvangers laten toezenden.
Met de cadeaubon kunnen de ontvangers, op een door hun zelf uitgekozen datum en tijdstip, een ontbijt laten bezorgen. De bon kan besteld worden via e-mail of per telefoon. Vermeldt daarbij s.v.p. het soort ontbijt, het adres waarnaar de cadeaubon moet worden verzonden en de woonplaats van de ontvangers.

Heeft u zelf een cadeaubon ontvangen? Dan kunt u gratis een ontbijt laten thuisbezorgen. Het nummer op de bon dient vermeldt te worden bij reservering. Cadeaubonnen kunnen niet ingewisseld worden voor geld. Op de cadeaubon staat het soort ontbijt vermeld. Wilt u liever een ander ontbijt ontvangen dan is dat mogelijk, eventueel met enige bijbetaling.

!

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en voordeel acties?
Meld u dan aan voor de nieuwsbrief